Tuesday, November 25, 2008

New fronta




4 comments:

Anonymous said...

ahoj.
Hele tyhle portréty děláš rovnou na místě na tabletu nebo to na místě děláš třeba tužkou až pak to uděláš na kompu? Jinak je to super, já ho jen děsně nemám rád.

TEApod said...

No, toto všechno je obtažený s fotky ve fotošopu ( hodně neetické ). A jediny co tam je skutečného z místa je takový malý portrét v tý hromádě.

Ty dřivější jsem dělal tak, že jsem nakreslil na místě, a pak podle 5 fotek jsem upravoval skicu, abych dostal "zobecněnou" osobu, abych vystihl všechny její rysy.

Byl jsem strašně proti obmalovánkam fotografie, ale potom co jsem se dozvěděl jak pracuje illustrator Respektu, a o tom že jeden komixista nakresli komixový scenář ( dost pěkně ) a pak si nafoti modelku podle scenáře a pak si to obtáhne.... tak se mi ta fotka přestala hnusit.

No, a hodně špatně se mi dělali emoce.

A dost hlavně asi to, že dřiv mi dávali na protréty 2 týdný, a teď na to mám takovejch nevim, jako víc, ale zase míŇ v jínem. Prostě blbě to teď je.

A taky dost důležite, že dřiv mě tiskli na dvojstranu, a grafik co to sázel byl přijemnej ( bylo to nějak hned po tom co se mu narodil syn ) a teď jsem na jedne straně, spousta textu a zbývá mi 15% na illustrace a ten grafik už na všechny sere, je nasranej, nevyspalej, má mateřskou dovolenou, a teĎ ho asi všechno sere, nebo já nevím, a tak ani s illustracemi si nějak nepohráva, jen to tam bacne, či co... a tak celkové zapálení pro tuto práci upadlo ze 70% zapálení na 30 :(

TEApod said...

Původní skicy vypadají tak ( někdy i hůř )
http://farm4.static.flickr.com/3220/3061332169_45d4fb4f40_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3057/3061331993_c73a36a00d_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3008/3061332045_0b485aa601_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3182/3062173082_8c1f8460ed_o.jpg

Ale zase jak jsem pak dokresloval podle 5 fotek, tak se mi vyvinulo to, že teĎ v podstatě jen z paměti můžu nakreslit osobu - né moc podobně ale podle emoce kterou vyvoláva. že jakoby jsem si to představoval ve 3D a tak jakože to pomohlo.

Obkreslování fotek v podstatě není dobré naprosto k ničemu, tam nepřemýšlíš no...

Jo, a taky grafik mi řekl abych nedělal barevne portréty, a at to jsou černobíle lineární.

Anonymous said...

Fejk je luxusní, toho jsem viděl i v těch novinách myslim. Jenom je škoda že už nemůžeš těma barvama, třeba ta Neumannová byla fak super. Pak mě taky napadlo jestli k tomu nepoužíváš fotku, to jsem docela překvapenej že jo. Jinak ti fandim, nenech se utlačovat od grafika!
čau

 
http://www.teapode.blogspot.com/ 2008-09-24 weekly 0.8